Det är sexigt med militärer

Idag när jag och några vänner gick av tunnelbanan på centralen så såg vi en kille som först verkade full och satt och vinglade. Efter ett tag då ramlade han av bänken och började krypa på marken och sedan började han skrika och va aggresiv. Min vän J gick fram för att kolla hur han mådde, och hon visste inte om han var hög eller hade nån sjukdom. Jag tänkte att nu är konstfack i farten igen. Hur som helst efter ett tag kom det fram en militär och skulle hjälpa honom när han var som mest aggresiv. Det va typ den sexigaste synen. Man tänker väl att militärer ska va starka och modiga och det är väl typ det jag tände på, att dom är sjukt heroiska. Mina tankar fortsatte och tänkte att det nog är en sån man som kommer rädda en den dagen man behöver räddas, som man kan känna sig trygg med. Chansen kanske inte är lika stor att en riktigt smart kille från KTH räddar en när man är i nöd! Haha. Nä men en nytändning för militärer fick jag idag. Helgens mission finna mig en militär som är på permission som ska tillbaka till kriget som jag kan brevväxla med.....öh?

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0