Men are like

men are like socks....this blog socks. Försöker komma på nått att skriva men det mesta är bullcrap.

Kan ju berätta att utlänska män är annorlunda än nordiska män. Jag tror det iallafall...det är den uppfattningen jag har fått. Eller så har jag fått för mig det för att min vän har varit med om en utländskmanexperience. Hon firade nyår i Prag, träffade en kille från Belgien som tdligen var världens snällaste och trevligaste och sötaste. Sjukt mycket boyfriend material. Som var intresserad av henne på riktigt och inte bara efter att få sexa, även fast han visste att dom nog inte kommer ses mer. För ärligt talat hur mycket framtid har man med nån man träffar utomlands som inte är från samma land som en själv? Rådet är att se till att få sexa, slösa inte tid.

Well hör och häpna..killen har nu bokat en biljett för att komma till sverige bara för att umgås med henne. Han har till och med köpt en jacka för att det är så satans kallt i sverige. Måste träffa denna man och se vad som skiljer honom från alla blockmongon till män jag har träffatt under åren.

Återkommer.


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0