Funny thing

En rolig grej hände. Jag va hemma hos M med J vi var utslagna efter en hård kväll och satt och drog internskämt och var lättskrattade. Min telefon ringer, jag svarar och det är en kille jag dejtade förra året men som brukar ringa mig ibland fast jag fattar inte varför. Av en kul grej sätter jag på högtalaren. Vi pratar lite och sen frågar han mig "vad har du för dig?" M och J brister ut i det största garvet någonsin och jag skrattar lite också men fattar inte varför. Jag svarar på hans fåga och vi pratar en stund till och sen lägger jag på. Jag frågar varför dom skrattade. Tydligen så sa han inte "vad har du för dig" utan han sa "vad har du på dig?" Så hans telesexinite fick ett svar där jag villigt berättade om hur jag va hemma hos en kompis och vi låg utslana efter att ha varit ute hela natten.


Detta är jag i min egna telefonbubbla.


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0