Jag ska aldrig mer gå ut

Inte för att jag är bakis och ligger och spyr, eller för att jag vaknade upp brevid okänd ful man eller för att jag halkade på dansgolvet utan helt enkelt för att det suger och det är inte lika roligt längre. Jag säger hela tiden för mig själv att jag inte ska gå ut påklubb nån mer gång men så tänker jag att denna gång blir det säkert kul. Det blir det inte. Igår betalade jag 190 kr för att komma in på ett ganska ruttet ställe och det jag gjorde var att prata med garderobskillarna för dom var gamla skolkompisar till mig. Jag dansade också med det hade jag kunnat göra i mitt sovrum! Hela charmen med att gå ut är försvunnen, förut älskade jag det och jag var alltid så fantastisk och minglade runt och hade supertrevligt. Det kanske är charmen med mig som försvunnit, folk vill inte mingla med mig, jag är inte intressant längre. Igår skulle jag ha gått he efter förfesten som slutade halv 1 och varit nöjd. Eller så skulle jag ha gått med C som gick till en bar och hängde med sina vänner. Det är de ultimata! Som i himym där dom samlas vid samma bord på samma bar och umgås. Jag vill inte stå och skrika åt nån på en nattklubb och bli bedömd och granskad av män som om dom letade efter en bra avokado i frukt&grönt på Ica. Nej nej nej från och med nu gäller enbart utvalda tillställningar. Jag va va så sjukt vip och viktig att folk ska behöva annordna världens fabulösaste fest för att jag ska visa mitt tryne, födelsedagar, skolsittningar, maskerader, någon hemma fest om det är värda människor. Så mina vänner som läser detta nu vet ni! Jag umgås gärna med er men läs där uppe. Precis.

Chitchat
Postat av: Jennifer

är detta en hint om att du inte gillade vår utekväll? :( buhuu!

2010-01-17 @ 23:16:55
Postat av: S

Nää men Jen. HAde det varit nån annan än dig jag hade gått ut med hde jag fått krupp. Vår utekväl va rolig men håll med om att förfesten va roligare!

2010-01-17 @ 23:34:09
URL: http://doyouknows.blogg.se/
Postat av: Jennifer

förfesten är alltid bäst. Och du med förresten! ;)

2010-01-18 @ 08:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0