Just nu

Sitter och kramar kudden, kollar på konståkning och smyggrinar. Mest för att jag minns tillbaka på min guldålder som konståkare. Och för att tjejerna är i min ålder och jag undrar: kunde jag ha varit där nu istället för att ha suttit på en riktigt tråkig föreläsning. Och för att dom är i Tallin och det var där jag tävlade min sista utomlandstävling när jag var som mest på topp. Och här börjar jag sjunga memory eller?

Jag tycker dock charmen med konståkning har försvunnit med det nya systemet. Men jag ska inte tråka ut er med det, om ni vill ha min åsikt om konståkning skriv i kommentarerna!


På min tid, bästa programmet någonsin, mannen i mina drömmar!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0