Kanske ska jag blogga lite

Vet ni vad jag ogillar? Folk som inte kan vara sig själva när dom är på dejt/med nån kille. Typ om man ringer dom och dom pratar helt tyst och typ inte säger "meeen tjena berra hur e läget" som dom kanske brukar utan att dom istället säger "hallå...aa, jag mår bra, mm" som om nån precis hade dött eller nått. Vad tror dom?? Att dom inte får vara sitt eget bubblande jag bara för att dom är men en kille?? Tänkte dom att det är bra om han tror att jag är en tråkig jävla människa innan han inser hur jag faktiskt är och att jag egentligen är en sprudlande personlighet??? Då tänkte dom fel! Nått mer jag ogillar är puckade människor! Word out.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0