mixing buisness with pleasure?

Skrev på fejjan nyss till min vän Eva:

Alla som vill festa i Evas nya lya snarast räcker upp en hand!! ehh jag sitter hemma och räcker upp en hand om du undrar, wall funktionen har inte kommit så långt att du kan se det. Jag skulle ju kunna filma det och sen lägga upp det på youtube och sen posta länken. Problemet är att jag skulle nog vilja ha nån sorts bakgrundsmusik i mitt filmklipp, nån musik som säger "här sitter jag och räcker upp min hand för att jag verkligen verkligen ser fram emot att festa hemma hos Eva". Jag skulle säkert lyckas få tag på nån upphovsskyddad musik och råka lägga in den, upphovsmannen skulle stämma mig för upphovsrättsintrång och jag skulle få böta..och det vill vi ju inte?


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0