Några dagar tog det och sen dejtade jag en kändis

Det finns en kille jag snackar med, en typ potenciell dejt. Vi har inte pratat på ett tag och idag loggade han in på msn. På msn har jag som profilbild lagt upp en bild på Jonathan Rhys Meyers. Den potencielle skriver och frågar mig om jag har skaffat pojkvän. I tron om att han är ironisk och vet vem denna skådespelare är så svarar jag glatt att japp, visst är han snygg?! Han fortsätter och säger att han inte tänder på killar, men lycka till till er två. Jag skrattar lite för mig själv här hemma och berättar att det är häftigt att min pojkvän bor i hollywood och är filmstjärna. Får inget svar på väldigt länge och märker hur han loggar in igen. Jag börjar prata med honom om vanliga saker och märker hur kort han är i sina svar. Jag frågar honnom då om han kanske inte fattade mitt lilla skämt om min "pojkvän" och han svarar att nä det gjorde han faktiskt inte...jag skriver att han är skådis men nu pratar han inte med mig längre. Hepp.



Får väl hoppas på dejt med denna läckerbit istället!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0