oh lord

Förberedelserna för kvällens fest går väl sådär...just nu sitter jag i pyjamas och äter en varm macka, jag ska börja bege mig om 1 timme :/ Jag ska iallafall ha på mig en svart/röd glittrig klänning som sitter liiiite för tajt för mitt eget bästa. Dessutom kom dom på den briljanta idén att det skulle vara cocktail tema/mörk kostym så jag måste i princip ha högklackat på mig hela kvällen. Ont. Kanske ska jag komma lite sent och hoppas på att slipsarna sitter i pannan och tjejerna dansar på borden? Då känner jag mig hemma. Nä nu ska jag kanske ta och hoppa i duschen och allt sånnt. Önska mig gärna lycka till ikväll, I'm gonna need it!

Chitchat
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 18:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0