Under mig

Jag dejtade en gång en kille som ville att jag skulle vara den som jag vill vara för andra killar. Han ville att jag skulle bjuda med mig som min +1 på olika fester, han ville att jag skulle vara den han kunde åka hem till mitt i natten, han ville vara den som blev vän med min familj, han ville vara den han ringde på väg hem från jobbet för lite small talk, han ville ha djupa konversationer, han ville presentera mig för sina vänner och han ville resa bort ihop. Problemet var att jag inte ville det tillbaka med honom. Varför är det oftast så att när man får det man vill ha så vill man inte ha det?

Han var väl bara inte rätt denna gång.


Chitchat
Postat av: en vän till en väns pappas kusin

exakt!!

2010-01-04 @ 02:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0