villvillvill

Just nu finns det en sak jag vill mer än allt annat...synd att det ska vara så förbaskat svårt att nå dit. JAg vet inte hur jag ska göra för att få inspiration, hur jag ska lyckas....

Finns så mycket annat jag är bra på men att nå detta mål är fullkomligt omöjligt. Jag måste ta tag i det på riktigt...kämpa, se slutet, ha del mål, skriva upp mig på kurser. Kanske är steg 1 att dela med mig av det jag vill så att alla vet och kan hjälpa mig?? Jag är för rädd för att misslyckas och så kommer alla veta det. Jag är nog inte tillräckligt säker på mig själv och jag tror nog inte att jag kan lyckas, det är därför. Sjukt att det finns så mycket annat man är heelt säker på. Jag kan gå upp på en scen framför 100-tals människor och dansa och agera, resa runt själv och inte veta vart man kommer hamna, plugga massa svåra grejer utan att misslyckas. Got damn it!! Nu jvlar nu kör vi. Från och med idag!

Tror jag behöver en plan. Tror jag måste skriva ner planen tillsammans med inspiration och motivation. Japp jag gör det nu! Nu börjar jakten. 3, 2, 1...


Chitchat
Postat av: Jennifer

Jag kan peppa dig baby! Vi börjar med bubbel i morgon så löser sig allt! ;)

2010-01-14 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0