Forever and ever

Daganra flyter..idag va sista daget på jobbet...eller jag får komma och jobba när jag vill och dessutom i augusti.
Siri om du läser detta så är chokladen tillbaka och den smakar bättre än nånsin!! Knepet är att flytta koppen precis när vattensprutet kommer.

Siri och jag jobbar på samma jobb och det har varit hur kul som helst. Det har inte ens varit jobbigt att gå dit, jag har typ längtat för där finns Siri, varm choklad och lååånga fikapauser. Dessutom jobbar det en så sjukt snygg kille på mitt jobb. Jag vill äta honom. Han sa hej till mig en gång och jag gjorde typ en ful min, stelnade och kutade in på mitt kontor. Siri trodde hon hade hittat en snygging också men först visade det sig vara en gammal gubbe fast sen visade det sig vara en mellangammal. Men det är ju alltid kul med lite office looove! Kommer faktiskt sakna att gå dit och hänga och skämta om patte och garvarn och dan och köra "vem i detta rum skulle du helt vilja vara". H

Juste Siri om du läser detta så hade dom lite "yngre" på jobbet grillfest idag. Typ han som jag trodde va söt tills han kom nära och dagisbarnet. Dom skulle grilla lite körv där på "bryggan". Jag blev inte bjuden.

Oh well. En annan grej..en kompis har börjat råragga på mig, hur lösa? Det är verkligen sexuellt.. Det har alltid varit lite spänning i luften men nu är det helt out there... Spelar vä led
Men jaja jag pker om 5 dagar och sen så får flk göra vad fan dom vill. Kommer vara en helt ny värd när jag kommer hem i augusti...fatta augusti!!! Det är en evighet.

Träffade Jimmys mamma idag och Jimmy har fått paket.

Ikväll ska jag nog in till stan och träffa Elina men hon har inte hört av sig :/ Om hon inte gör det kommer jag typ bli irriterad för jag ahr redan tackat nej till att hänga med Carlos och min tid är väldigt dyrbar nu för tiden. CRAP det va sista chansen för henne...blir irriterad.

hejsvej


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0