Myggbett

Idag har jag jobbat hemifrån igen. Har kaosat mycket då det finns otrevliga människor som bara vill förstöra och ifrågasätta. Det man gör då är att man fortsätter kämpa och vänder sig till gud eller närmare KFUM haha. Idag gav dom mig hoppet tillbaka. Sen har jag även shoppat och träffat en från gymnasiet.

Imorgon är planen att intervjua folk som ska jobba för mig. Åka till kontoret och skriva tidrapport och passa på att luncha med Siri. Sen in till skeppsholmen och träffa Eva som har hjälp mig med en usa grej. TACK!

Just nu flyter det på även om det är motgångar och trassel så gäller det att hålla humöret uppe och lite på att det finns människor som vill hjälpa dig. I helgen väntar dessutom wakeboardåkning, fest hos Kelly med utbytesgänget och Christoffers födelsedagsfest. Han fyller 22 idag eftersom klockan är över 12! Stort grattis min fina vän!
Sjukt taggad på livet. Och om mindre än 2 veckor kommer jag leva livet i The City!!

Puss

ps. jag har ett myggbett som kliar på benet. ds

ps2. idag fick jag i ett mail ett ps. som löd: ps. jag tror på dig ds. då blir man glad! ds

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0