Officiellt

Har officiellt pluggat klart för detta läsår och andra året utan 4,5. Nu ska jag bara skriva en 4 timmars tenta och sen har jag sommarlov i sisådär 3 månader. Jag lovar! Vet inte varför vi slutar ovanligt tidigt och börjar ovanligt sent i höst. Helt sjukt med 3 månader utan inget plugg..det är ju en evighet?

Sommaren kommer dock gå väldigt fort. Rätt var det är så sitter jag på planet till NY och rätt var det är så sitter jag på planet hem efter LA. Men men sen har jag ändå 1 månad sommarlov kvar haha! Ska nu inte blicka alldeles för långt fram så jag inte glömmer att njuta av nuet.

Mår fortfarande lite comsi comsa..tror att jag är typ stressad/förkyld/nått för nu har jag unt bak mot skulderbladet och mot axeln och så men det går nog över till imorgon hoppas jag.

Nu ska jag blogga i min adra blogg hehe, sen tänka efter vad som ska göras/packas till imorgon, krypa ner i sängen, titta klart på Pocahontas och sen somna sött, helst innan det blir ljust denna gång.
Det bästa är att tentan börjar inte förens 13 så jag får sova ut iallafall och det älskar jag.

Gonatt!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0