Soul

Ligger i sängen och lyssnar på soul då jag sätter ihop en spellista med soul som jag tänkte ha med mig på resan. Har gjort en fet party lista och nu vill jag ha soft soul. Har varit mycket soul denna vecka... Det är skönt att jag kan göra vad jag vill och sen dra utan att tänka på konsekvenserna. Tänk att rulla in i NYC med lite Otis i lurarna och livet är helt oplanerat i 6 veckor.

Igår iallafall så va jag ute med David och Tobbe. Har så himla kul när jag är med dom...det är liksom 0 komplikationer. Jag har känt David i 10 år och det är så soft att vi hänger och han gör mig så glad hela tiden! Träffade även på Rackeliten!!! och Shireen som altid är lika skön. Jag fick bedöma en danceoff mellan två killar också... Jag lär den lite fulare osäkra killen vinna för en gång skull! Känns som att jag gör skillnad i världen haha.

Nu ska jag äta breakfast in bed, lyssna på soul och leva! Ikväll ska jag hänga med Christoffer när Salem spelar. lovelove

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0