Summera

Känns som att jag måste summera en fylld vecka. Slutet av förra veckan sög men jag tror på Karma!

Tisdagen tog Sarah studenten ochhade en superfin mottagning. Sen gick vi på hennes slutskiva.

Onsdag så shoppade jag istället för att tjäna pengar då jag blev lurad på mitt jobb. Inga mer details. Sen träffade jag en gammal bekant.

Torsdag så gick jag till jobbet för att skriva på en tidrapport..sen visade det sig att det fanns massa jobb att göra så från no job no cash til jo and cash. Sene fter det åkte jag till skeppsbron för att träffa Eva. På vägen dit hittade jag 160 kr på makren. katjing. Fikan blev till en helkväll men förfest och snygga män, mellanfest samt fest på debaser slussen med Josh, Carlos, Benjamin ja alla masterutbytesstudenter. Wild night. Slutade med en morgonpromenix från Debaser slussen, genom Gamla stam till Centralen. Jag dansade hem i regnet och sjöng högt. Va hemma 6 på morgonen.

Fredag. Va på jobbet 12. efter jobbet va det hem och powernap och sen iväg till Kelly. Vi redde ut ganska mycket...det va tårar och skratt! Sen kom Jonas och Jonas kompis Kristian förbi. Efter ett tag rullade vi vidare till Sommar. Fast innan gjorde vi ett litet stopp på Kristians fäktningsklubb. HA. Sommar va kul och vi dansade och minglade hela kvällen. Sen blev det efterfest hos X.

Lördagen kom och jag sov. Vaknade klockan 6 på kvällen och rullade hem till christoffer som hade födelsedagsfesat. Det var mycket trevligt. Sen när det började bli sent så åkte Niklas, Emelie och jag in till Naglo. efter det skulle Emelie och jag vidares till Spymlan men halvvägs dit så fick båda två andra planer och jag åkte iväg på efterfest hos X.

Idag har jag sovit igen hela dagen typ och kollat på Hairspray. Just nu går det bra och jag känner att jag lever och tar vara på tiden kvar i sverige innan jag åker. För om exakt 1 vecka åker jag till fucking USA!!!!!

Tills dess är det mycket kvar att göra. Mest praktiska saker som packning etc. Men också lite annat som jobbo ch deadlines.

Mycket att ta tag i. Puss

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0