Bortglömd?

Är officiellt hemkommen nu. Har haft den numera återkommande fredagslunchen med bror och Philip och sitter nu här hemma i min ensamhet, hostar och känner mig bortglömd. Det känns som att jag är borta för mycket så folk glömmer att man excisterar. Nu vet jag självfallet att så inte är fallet, fick till och med ett välkommen hem sms av finaste Christoffer. Fast ibland känner man sig ändå lite bortglömd fast jag tror att det bara är så som han säger i Ensam Hemma 2, "maybe they just forgot to remember you". Fast ändå när man skickat massa sms och ringt flera gånger tycker man ju att dom fan borde iallafall skicka en röksignal? Men men jag orkar inte anstränga mig mer om man inte får nått tillbaka. Alla behöver ju inte känna sig träffade heller.

Oh well fredagkvällen går vidare ändå. Sitter och tittar på lite alternativ för nästa vinter, känns som att det är dags nu! Dessutom sitter jag och tittar på priser till New York i Juni. Ser ut att bli en månad där borta, hur grymt som helst.

Känns knäppt att vara tillbaka i vardagen igen, när jag åker bort så glömmer jag allt som finns här hemma och allt man lämnade när man åkte. Nu påminns man igen och måste ta tag i det, om inte fysiskt så psykiskt. Har en dålig vana att hårdfesta kvällen innan jag ska åka bort också... Men men. För en gång skull tänker jag skita i att ta tag i det, om nån vill mig nått får den ta tag i mig!

Nu ska jag lyssna på Fame, svenska inspelningen och städa. xxx

Chitchat
Postat av: Jimmy

Åh, vill lyssna på svenska fame med dig :)

2010-03-28 @ 23:52:50
Postat av: Jumy

vill lyssna på svenska fame med dig :)

2010-03-28 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0