Det går bättre nu

Har varit en dum, slö och tappad flicka på senaste tiden så idag så fixade jag lite bättre samvete. Jag städade och vilken skillnad, jag känner lugnet och jag har besökt platser i mitt rum som man länge behövde top hemligt FBI visum för att få accessa! Jag har suttit på golvet på kortsidan, legat på mattan på långsidan, suttit i fotäljen och ätit middag. Känns fresh! Min fina vän Siri har kommit hem från Ljund ett tag så hon har lovat mig att vi ska äta sushi och att vi ska köpa en ny fin rosa busskortsficka till mitt busskort. Vi köpte våra ihop i typ tvåan(?) hon gav bort sitt jag har tappat mitt :( Sorligt. Jag hade massa saker i den fickan också som jag inte riktigt kommer ihåg va det var, typ visitkort. Oh well. Gjort är gjort nu lämnar vi den ångesten och tackar sl för förslustgarantin!

Idag hade jag på mig vårjacka för första gången på sjuuukt länge. Det kändes härligt. Dessutom hade jag uppsatt hår, det är så jag funkar typ. Varje vår testar jag nått nytt haha. En gång hade jag byxor på mig för första gången på hela vintern, en gång klippte jag av mig mitt "vinter armband" som egentligen var en plastgrej men som för mig symboliserade vintern och försa gången jag blev kär i snowboardåkning. Så uppsatt hår, eller na jag ska inte skylla på våren om sanningen ska fram så är det lathet, orkar inte tvätta skiten.

Min musikalspellista på spoti äger!! Peace out.


Visserligen från filmen och inte scenen men good shit!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0