Dynamite

Finns inte motivation till mycket just nu, speciellt inte plugg. Men på fredag är det över och då kan man slappna av igen. Även fast man inte plugga flitigt så går inget upp mot känslan att komma hem och inte tänka jag borde plugga!

Glädjen i livet är alla fina vänner och fina ord, även fast dom inte är super allvarliga eller från djupet av hjärtat alla gånger så bli man glad för det ändå. Bilder och filmer börjar komma upp från Verbier och färska minnen får återupplevas.

Imorgon är det fest på huset med sverige tema och jag kommer få träffa fina människor jag inte träffat på ett tag. Min outfit är fixad också.

Helgen bjuder på mycket skoj, bla. hem till Samuel och fira hans födelsedag. Sen måste jag hänga med Jimmy. den bajskorven flyttar till NY på onsdag och jag kommer sakna min bästa så himla mycket. Men det positiva med det är att jag kommer få åka dit och bo hos honom i sommar när skolan är slut! YAY
Nu är ingen kvar av mina strippermoney boys :(


STRIPPERMONEY!


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0