en helg

När jag lämnade trysil sa jag till mig själv att denna helg ska jag inte göra ett skit. Halv sant, igår låg jag och alternerade sömn med project runway bara för att fredagen helt tog alla mina krafter.

Jag vandrade utanför dörren för att jag va sjukt uttråkad på livet och för att jag inte hade sett Davids nya lägenhet ännu. Jag köpte med mig lite sushi och crashade hans grabbkväll. Han bor i mysigaste, old brick lägenheten ever på söder! Bra jobbat. Där satt vi och hängde och väntade in timmarna. Sen gick vi till Debaser medig och hängde ännu mera och träffade en väldigt vilsen men tät litteraturvetare som vi adopterade in i vårad gäng. Bara för att senare åka till spy bar och solidaritet. Men detta är en helt annan story. Kerstin träffades i vimmlet och när kvällen nådde sitt slut gjorde jag nått väldigt väldigt dumt, men mysigt och spännande. Men dumt och förbjudet! Dumma jag.

Allt som allt hade jag kul.

Nu har jag sagt att jag ska göra nått vetiggt 3 dagar i rad och det har jag inte gjort, jag är världens sämsta människa just nu. Suger att va ja. Måste ta tag i livet. Typ nu!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0