Folk av olika slag

Vet inte vad jag tycker är jobbigare, folk som helst mest pratar om sig själva eller folk som inte vill avslöja nått om sig själv för nån.

Dom som inte säger nått blir man frustrerad på för att då ger man själv utan att få nått tillbaka. Dessutom känner man sig så oviktig för att den människan inte vill dela med sig nått till en. Man blir också automatiskt avsätt om man vill eller inte en sån som måste prata om sig själv hela tiden, eller iallafall prata hela tiden.

Och andra sidan känns det också som att man bara ger utan att få när man pratar med nån som bara pratar om sig själv, man ger sin tid och energi på att lyssna och sen har man ingen som lyssnar tillbaka. Man blir sjukt irriterad när en människa har pratat om sig själv riktigt länge och så försöker man byta ämne och man får bara ett kort kort svar som typ "haha fan va kul" och sen fortsätter the one man show. Oftast är det inte heller överdrivet intressanta saker, och oftast har man inte frågat om det.

Ja jag ogillar nog folk som pratar om sig själva mest. Det är i sånna stunder jag känner att dom bör skaffa en blogg och skriva av sig, så kan man frivilligt läsa vad dom har att säga..

Har ingen aning om vart jag ville komma med detta inlägg. Tjoho


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0