Förut

Jag har ju blivit kontaktad av/träffat på massa människor från förut väldigt mycket på väldigt kort tid. Tänk om det hela tiden har varit ett tecken eller en hint om att jag skulle börja med konståkning igen... Nästan alla dessa människor kände mig när jag var konståkaren, hon som kom försent till skolan för att hon tränade på morgonen, hon som inte följde med på dom coola festerna för hon skulle träna, hon som var borta på helgerna för hon var iväg och tävlade. Tycker det är jätte konstigt att alla dessa människor från förut uppenbarar sig och sen så bestämmer jag min för att träna konståkning och samma dag får jag tillgång till att åka ensam i en ishall varje dag. Bara en tanke. Tack Gud.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0