Hot mama

Yeah, let's do it for our country, the red, white, and the blue.
It's Uncle Sam who's asking, so your mother will approve.
Tomorrow I'll be fighting, and I'll win this war for you.
Let's do it for our country, our country wants us to.


http://open.spotify.com/track/3g7kURTwHZrAN7Mg7MQXMp

Grease 2 är en av mina favorit filmer och jag blir helt sjukt kär varje gång Louis Dimucci sjunger denna låt i filmen! Det är nått oerhört sexigt med honom! Vill gifta mig med hans barn (om han har).


Sen så är ju Michelle Pfeiffer dödligt snygg denna film. Kommer ihåg när jag va liten och såg denna film, då ville jag klippa lugg och måla läpparna svagt rött/orange och sen va sjukt smal och ha helsvart på mig.


Önskar mitt liv va en musikal, nån som kan fixa??

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0