Impuls.

Har precis kommit hem från repet. Tänkte att fan vad jag saknar Vicky, och hon sa kom hit nu. Eftersom nu typ är ända tiden att lyckas komma iväg innan inlämningar och skit så tänkte jag att fan jag dra nu då. Så nu drar jag till Vicks i Trysil. Inte nu nu men på söndag. Måste bara ringa och boka in mig på en buss söndag morgon, eventuellt hitta någon jag kan lifta med/övertala att köra dit. Tänkte dra med Evert men no can do pga. jobb :( EVERT!!

Blir bra att komma ifrån stockholm ett tag, haha även fast jag kom hem för en vecka sen typ :P
Men alltså inget kan stoppa mig och Vicky när vi är på ingång, det är ultimat med spårande, skedande, brädande och denna gång våfflande! Måste bara hitta mig en ticket to ride, och inte gå på hela helgen så mina fötter mår bra vilket dom aldrig gör tyvär.

Goda nyheter med andra ord.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0