Konståkningsbloggen i nytt format

Alex var snabbast och gissade rätt med att jag har börjat åka skridskor igen! Upplägget just nu är att jag ska träna skiten ur mig fram till 14 April, där efter ska jag leta efter en annan is att åka på då hemmaishallen stänger. Eentuellt kommer jag får köra eftersäsongen på mark, men det vore bra om jag fick istider. Tränar alltså själv för att få tillbaka kroppskontrollen och skridskokontrollen.

I höst börjar jag att träna med tränare och på isen med alla andra.
Kommer behövas mycket diciplin, inspiration och målmedvetenhet från min sida. För just nu är nivån på mig väldigt låg men har man en gång lärt sig cykla...?

Sedan 2018 så åker vi till OS i Annecy, Peyongchang eller Munchen. haha. Om inte som singelåkare, kanske som paråkare eller isdansare. Ojoj det hade varit så sjukt coolt.

Vi får se, första målet är 14 April, skridskoåkning ska helt vara tillbaka och vissa hopp också. Nu kör vi!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0