multitasking

Multitasking är morgonens kodord! På den kortatiden jag har varit vaken har jag hunnit med att boka in mig på sistra platsen till trysil, samtidigt som jag överfört pengar, förlorat dom pengarna, sen så har jag ringt om att få min snowboard vallad av world renowned bräd-vallare extraordinaire! Nu ska jag bara iväg och köpa lite grejer inför helgen och söndag, köpa lite lunch, åka och jobba och sen gå på bio. Och jag som brukar ligga i sängen fram till klockan tre. Nöjd kvinna.

Sen undrar jag fortfarande varför mina vänner ringer mig innan klockan 12 på en sovmorgon?? Jennifer??

Chitchat
Postat av: Jennifer

för att jag behövde dig där i kaoset my love! ;)

2010-03-21 @ 21:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0