Prayer



Några livsavgörande beslut togs i bilen igår, jag vill inte säga vad för att inte jinxa det och för att det inte är 100 % klart. Men jag hoppas det blir av. Då har jag verkligen verkligen nått att se fram emot i vår. Men det kommer krävas mycket av mg och denna gång ska jag vara berätdd. Jag är äldre, visare och mognare nu. Det kommer funka! Viljan.

Berättar för mina fina när allt är klart och jag är 100 % säker för jag vill inte säga en massa och sen så stämmer det inte. Men det kommer nog bli en major förändring för mig. Bara bra för mig, både bra och dåligt för mina vänner kan jag tänka mig hehe

Vilken underbar morgon och vi sopar all dålig energi under mattan och tänker positiva tankar. yeah


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0