Rättvik

Är på bussen tillbaka nu allt känns väldigt bittersweet. Har glömt hörlurarna så jag kan inte göra ett soundratck till livet. Vi stannade precis i Rättvik och åt köttbullar, jag blev misstagen för att vara 15 år gammal. Kocken trodde jag skulle ha barnmeny och barnmenyn är upp till 15 år :/
Jag är väldigt bra på att dagdrömma, speciellt när jag är trött, uttråkad eller när jag ska sova. Jag dagdrömmer om alltmöjligt, ibland att jag är en som måste resa hela tiden mellan hem och pojkvän, att jag är en soldat på väg hem från kriget mest romantiska kärlekshistorier. Jag känner mig som Evan McGreggor i Moulin Rouge som tror på kärleken mest av allt men som aldrig riktigt upplevt den. Jag borde typ skriva romaner, synd att skriva varken är min starka sida eller stora intresse. Men tror jag vill skriva en biografi mest för att bag vill få ut det ur mitt system, lite som med denna blogg. Nu ska dom visa nån action film och ljudet kommer störa mina dagdrömmar så jag borde antagligen kolla på den från början och hänga med i filmen. Hemma om typ 3 timmar...

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0