Skrattar högt av lycka!

Ni vet på film då folk skrattar högt av lycka, nyss hände det mig och det händer inte ofta. Det var verkligen HAHAHAHAHA på ett lyckligt vis. Blev så glad för min snowboardkompis Sarah. Hon har skickat in en snowboardfilm med henne själv som åkare till Roxy och har nu fått svar att hon ska få åka ner till Alperna och köra ett camp med dom, antagligen för att testa om hon ska få spns. Detta är helt sjukt!! Grattis Sarah! Extra lycklig blev jag för att Sarah har varit lite nere på senaste tiden av privata skäl och man har försökt komma med stöttande ord men det finns bara så mycket man kan säga. Hon förtjänar verkligen detta, hon är en talangfull åkare som pushar både sig själv och dom hon åker med. Gud vet att hon har fått mig att göra helt galna grejer med snowboarden haha!


På vårat slutläger förra året vann vi dessa fashionforward mössor. Här ser vi utförandet av den klassiska "Riddaren"

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0