som ett hårstrå i rumpvecket

Hej hej sitter hos Vicky i Trysil..vi har precis haft superonsdag och woop woop på Ballen. Nu har alla gått och lagt sig förutom Linda som hoppa över balkongen för att licka med grannen. Jag sitter och lyssnar på Johnossi. Det är så himl härligt här, varje gång när jag är iväg på sånnt här så känner jag att jag verkligen vill göra vintersäsong. Mest för att man bli som en liten familj här, men då kommer jag på den familjen jag faktiskt har hemma <3<3 Ni blir inte arge på mig om jag åker iväg några månader nästa vinter??

Idag skulle jag laga mat till folk här och det dlutade med att Simon var tvungen att ta över så han va mn cocook hahhahah. Men jag sa vad han skulle göra och han gjorde det mest för att jag var så långsam på allt :)

Finns en sån extremt fin kille här som jag bara vill ligga och skeda med hela nätter och lyssna på när han pratar om skateboard. Finfinfinfin...Känns knäppt att man typ aldrig kommer träffa den människan igen och att man om ett tag kommer glömma att han existerar...Nu är det iallafall förevigat här i bloggen ;) Johannes!
Kommer  flera människor...men när man träffar nån så så vill man bara träffa ännu än ny fast på riktigt och som är tillgänglig.

Ikväll är sista kvällen här och det är sjukt tråkigt och kommer sakna Vicky så extremt mycket, idag har hela dagen gått åt till att skratta :D MEn vi har storslagna planer för i sommar och ev. nästa vinter. Ihh

Fan alltå tillbaka till vardagen..som kanske inte är så himla tokig ändå. Fast ganska tokig för det väntar tokigt med plugg!!

Nä vet ni va. Nu ska jag gå och skeda med Vicky och drömma om bra saker och ladda inför en härligt våffeldag imorgon med våfflan och hemfärd :(
Nu ropar Vicks att hon inte kan sova och att jag ska komma och klia henne i håret. Vad gör man inte för en fin vän!

XOXO



Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0