Spandex

Håller på att klä på mig mina spandex träningskläder. Måste leta fram mina dräkter och hudfärgade strumpbyxor med överdrag. Men det får vänta tills jag städat hemma. Idag ska jag nog träna olika stegsekvenser och piruetter, kanske börjar hoppa lite också beroende av hur fötterna mår.

När jag tänker mig själv åka så ser det helt annorlunda ut än när jag väl åker nu för tiden. Jag vet exakt hur något ska utföras och hur det känns i kroppen och vilka muskler som används. Men när jag väl är där så funkar det inte som i tanken, kroppskontrollen finns inte och inte musklerna heller. Men det är väl bara fortsätta tänka hur det ska vara och gå efter det och verkligen ta i och försöka sitt bästa.

Rom byggdes inte på en dag, eller hur var det Alex? :) Nu ska jag lyssna på the swan och inspireras!

Chitchat
Postat av: Alex

Spandex FTW! Och Rom byggdes sannerligen inte på en dag. Men ett par månader kanske? Sen är både Rom och du med i matchen igen!

2010-03-17 @ 22:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0