svagt moment

Idag när jag kom hem så hade jag ett svagt moment, mest pga trötthet men också för besvikelsen på en vän. Jag grinade lite tills jag somnade och sov några timmar och vaknade nu och kände fuck it. Satte på Miike Snow och blev ganska high on life och såg fram emot en långhelg med plugg. På riktigt. Sen tog jag fram mobiel för att skicka in min tidrapport och där väntade hela 3 sms från 3 olika manliga beundrare. Den tackar vi för! Sen gick jag in på Way out Wests hemsida och såg att dom fått lite nya grymma akter, bla. Miike Snow vad är oddsen?? Sen gick jag in och kollade min NY biljett och såg att den stadigt hade samma låga pris. Så nu till poängen, varför ska man låta en människa göra en ledsen när det finns så mycket annat/andra som gör en klaaaad! Word.

Nu ska jag nog ha en chillkväll med köttfärre i mängder, ska typ skippa pastan bara för att göra alla veggisar arga. HAHA suck on that suckers! Imorgon börjar major pluggmode, AB eller hur sa vi Alex? ;)


Kött fiifaan

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0