tapparn!

Jag har aldrig varit den som tappar eller glömmer saker men på senaste känns det som att jag blir slarvigare och slarvigare. Jag tror jag ahr tappat mitt busskort vilket SUGER! Jag har förlust garanti men måste anmäla och skit, hur ska jag ta mig runt utan mitt busskort?? Känner mig helt handikappad utan det. Ett sista hopp är att kolla där jag sov i fredags.

För ett par veckor sedan tappade jag min plånbok i hissen på natten när jag kom hem. Lyckligtvis va det en granne som hittat den och skrivit en lapp. Dessvärre var hon också färgblind så när jag skulle identifiera den så sa jag att den va lila men hon tyckte att den va brun och en mindre diskution utbröt.

Förra veckan när jag va hos Vicky så glömde jag mina hörlurar där och fick sitta 9 timmar på bussen utan musik. Lyckat.

Jag får sån ångest varje gång jag tappar nått och jag orkar inte att mitt busskort ska vara borta! Jävla skit också!!!!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0