Trysilbussen

Sitter på bussen till Trysil nu, har sovit ganska mycket för att det blev ganska vilt igår på KTHs tentapub :) Dessutom har dom visat mamma Mia på bussen och jag blev gråtfärdig många gånger och var tvungen att hålla till aka gråten. Ibland är jqg extra känslig. Snart är vi i Sälen och ska droppa lite folk. Jag har inga problem med att åka buss, faktiskt så tycker jag att det är ganska härligt att sitta med bra musik i öronen och titta ut på landskapet som svichar förbi. Tror det kommer från när jag va yngre och vi brukade bila genom Europa. Man ser så mycket mer än när man flyger. Ibland när jag reser blir jag ledsen och får dåligt samveta för att jag får uppleva alla dessa fantastiska ställen som Alperna, norska västkusten, new york etc. Tänker på alla männniskor som måste jobba så otroligt hårt bara för att överleva. Därför är jag så extremt tacksam för det jag har och allt jag får göra. Försöker verkligen inte ta något för givet alls. Så tack! Nu tänkte jag ha en underbar vecka i Trysil med bästa Vicky med snowboardåkning fest och sol förhoppningsvis! Håll ställningarna tills jag kommer hem igen! Solongsuckers ;)

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0