YMCA Basel

Befinner mig just nu på ett hostel i Basel. Sista kvällen spenderas här så vi inte ska behöva åka så långt till flygplatsen imorgon. Det är som att åka tillbaka i tiden 2 år efter eäatt vi hade varit en vecka i Andermatt. Den veckan så helt annorlunda ut än denna vecka vi haft i Nendaz/Verbier. Vi har haft det riktigt bra även fast jag har haft ont i foten. Veckan har bestått utav mycket snö, sjuka miljöer, lite sol, åka vilse i skogen och bli räddad av en kille som heter Jesse, festat med engelsmän, lekt cupid, sköna människor, skönt häng, en riktigt nice vecka helg enkelt. Nu är det dags för vardagen igen...:( Äcen fast min vardag är helt okej så är det fortfarande allt sånt hörnan lever för! Får skriva mer om mina bravader sen. Nu tänkte jag sova lite, är sliten sen igår natt och en ganska jobbig dag i backen. Jag har dock blivit bättre på skidor, men det är fortfarande snowboardåkning som ligger mig kärast om hjärtat!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0