Från dig till mig

Perfym för det ville jag ha. Men jag fick den stora flaskan och den luktar så gott och efter att ha sprutat båda våra så har jag insett att dofterna passar ihop. <3

Mjukisbyxor för att jag älskar att sno hans när jag är dära och mysa omkring med. Han tyckte att jags kulle ha ett par egan där så vi kunde mysa tilsammans och bara vara mysiga.

Tandborste för att jag sover där ofta och han vill att jag ska fortsätta med det. Nu myser mina lila tandborste med hans vita i badrumsskåpet varje dag. Tandborste är ett ganska stort steg men jag vill inte erkänna det :)

Du är fin och du är rar och du är bra. Ikväll ska jag ringa dig, för jag tycker om dig och för att du äntligen är tillbaka. Men jag vill inte störa dig, jag vet att du är upptagen men jag vill bara höra din röst och skratta lite med dig. Min fina man!

Ofta jag precis skrivit ett helt inlägg om min pojkvän. Jag är sjukt gay, men han gör mig så himla glad och varm.

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0