Jag

Jag har funnit mig själv i det här nu. Det tog nästan 3 veckor och sen fann jag mig. Jag har hela tiden tänkt på hur du känner och hur du mår och vad du tycker och gör. Istället för att tänka på mig själv och inse att jag måste fortsätta vara jag oavsätt och att livet går vidare om det inte blir som man har tänkt sig. Man måste sätta sig själv i första hand alltid. Jag tänkte att jag skulle vara som bäst om jag gav hela mig själv till dig, men jag är ju som bäst när jag är mig själv och det är ju den tjejen du blev kär i. Tjejen som är självständig, cool och oberoende. Som kan älska dig samtidigt som hon älskar och respekterar sig själv.

Hela den här upplevelsen med kärlek är helt ny för mig, så när vi mötte lite motgångar blev jag förvirrad och extremt osäker bara för att jag inte visste bättre. Jag hade aldrig upplevt något tidigare så jag visste inte vad jag skulle förvänta mig och hur jag skulle känna och hur jag skulle fortsätta vara mig själv i det hela. Nu vet jag. Från och med nu lovar jag att aldrig någonsin ska vara något annat än mig själv. Jag vet ju ändå att du älskar just den personen.

Idag var jag hos dig och lämnade en present. Hoppas du blir glad. Att komma dit och känna din lukt var helt underbart och jag kan inte förstå att mitt hjärta fortfarande tar ett skutt varje gång jag påminns dig. Jag blev också nervös...Jag är nervös för att träffa dig igen. Imorgon är det 23 dagar sen jag träffade dig senast och jag har nästan glömt hur det var, det jag har levt på är minnena. Minnena av det vi brukar göra och hur jag känner mig när jag är med dig. Dessutom är nya vanan att sakna dig, i 23 dagar har jag saknat dig och det har blivit det nya. Jag är van vid att inte ha dig här. Imorgon kommer jag vara jordens gladasta tjej när jag kommer till dig och får röra dig, krama dig, kyssa dig. Jag längtar.

Det allra bästa är att när du kommer så har jag hittat mig själv igen!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0