Salsa

Det är salsa kväll hos S! för tillfället dansar jag salsa naken, mycket friare blir det inte. Jag drömmer om ett svettigt latinamerika och salsa hela nätterna blandat med frozen margaritas och kanske en sommarflirt som är sådär okomplicerad som bara en sommarflirt kan vara. En latino, en stallion. En romantiker som tittar en djupt i ögonen och håller ett fast tag om ansiktet innan han kysser mig och ena foten lyfter från marken. En komiker som tar fram ens bästa sidor och som får en att rulla runt på stranden för att man skrattar så mycket. En ansträngningslös som man kan sitta tyst med och titta på solnedgången och luta huvudet mot axeln utan ansträning. Men framför allt en dansare, som inte är rädd för att röra sig, föra mig och smeka mig sensuellt i våran giftiga danslek. En som tar med sig dansen till sovrummet och dansar salsa naken med mig..


Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0