google translate

Det finns en blogg som jag alltid va inne på förra året. Jag gillade en kille som hade flickvän och det va hennes blogg. Nästan varje dag var jag inne och väntade på tecken på att deras förhållande inte funkade och dom snart skulle göra slut. Tiden gick och känslorna svalnade och bloggbesöken minskade. Idag gick jag in där och det jag längtade efterför ett år sedan hade slagit in. Slut hade dom gjort. Mörka blogginlägg blandades med ledsna låtar. Jag kände mig hemk. Hur kunde jag önska sådan olycka åt henne? Någon jag inte ens kände vars pojkvän jag inte ens hade "riktiga" känslor för. Han va snygg och intressant, kul tidsfördriv och kul att flirta med. Kärleken är skör och jag vill alltid vara glad för någon som har hittat lycklig kärlek och som håller den vid liv tillsammans. Jag önskar alla kunde få massa lycklig kärlek hela tiden och leva lyckliga i alla sina dar. Jag vet att det finns folk som önskar mig olycka i min kärlek. Min första kärlek, som jag hittade efter 21 år, i en kille jag aldrig nånsin trodde jag skulle finna kärleken i. Jag vet att det finns folk som önskar mig olycka i min kärlek. Jag antar att jag förtjänar det, karma, jag har inte alltid gjort rätt. Ibland måste man göra fel för att komma rätt, eller är det en ursäkt för att jag ska känna mig bra? Kärlek är något mäktigt och fint, ta vara på den om ni har hitat den, sörj men gå vidare om ni har förlorat den och sluta aldrig leta för kärleken finns där ute för alla!

Chitchat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0